Uşaqları onların öyrənilməsi idarə etmək

Akademik müvəffəqiyyət bir çox valideynlər üçün çox vacibdir. Frustratingly bir çox valideynlər üçün, onların uşaqlar tez-tez bütün əhəmiyyətli akademik uğur görmürəm!

Bu moms və onların uşaqları məktəbə Aşağıdakı keyfiyyətli karyera variantları daha böyük bir sıra etmək üçün məktəbdə də etmək istəyirəm dads üçün əhəmiyyətli bir problem təqdim edir.

Aşağıdakı ipuçları səmərəli öz vaxt və tədqiqatlar idarə etmək üçün necə müstəqil tələbələr olmaq üçün uşaqlara kömək faydalı ola bilər.

Uşaqları onların öyrənilməsi idarə etmək

1. Yaş müvafiq sorğu olun.


Öyrənilməsi çətin işdir. Gənc uşaqlar adətən yaşlı uşaqlar bunu öyrənmək üçün daha çox ehtiyac, və daha çox imkanı olacaq isə, öyrənmək üçün az imkanı (və daha az ehtiyac) var. Bu sinif 9 işin böyük məbləğdə etmək ətrafında altında uşaqlar çox yüksək bir gözləntimiz yoxdur. Tədqiqat bir böyük yüksək iş yükünün və monoton iş həqiqətən gece iki saat ətrafında, xüsusilə 15 yaş sonra 15 yaşından əvvəl məktəbdə yoxsul performans və motivasiya gətirib çıxara bilər ki, göstərir hüququ barədə görünür.

2. Force müqavimət yaradır, belə ki, muxtariyyət imkan verir.


Öz seçim etmək imkanı verir zaman uşaqlar yaxşı müraciətlərə cavab. Siz öyrənmək üçün məcbur etmək üçün cəhd, onlar çox güman ki, qarşı olacaq. Iş sizin nəzarətçi siz tələb əgər Təsəvvür edin "ofis getmək və iş qədər orada qalmaq!"

Ən böyüklər bu yersiz tapmaq olardı. Lakin bir çox valideynlər uşaqların tələbləri bu cür etməyə məcbur hiss edirəm. Və böyüklər kimi, onlar nə deyilmə müqavimət.

Bunun əvəzinə, o, "Mən sizin işləri ilə sizə yardım etmək üçün nə edə bilər?" "Siz bu gün təhsil planlaşdırır" Nə, xahiş faydalı ola və ya

Bəzi incə xatırlatmaları də imtahan yalnız 2 həftə səfərdə belə "kimi faydalı ola bilər. Necə hazırlamaq üçün planlaşdırırsınız? "

3. Gündəlik gəlir.


Uşaqlar iş olan bir ardıcıl gündəlik zaman, daim bu barədə harp az ehtiyac var. On altı yaşlı Alissa evə gəlib hər günortadan sonra o, öz vaxt əvvəl başa çatdırmaq üçün üç şey var idi ki, bilirdi. O, 30 dəqiqə onun musiqi aləti təcrübə öyrənmək və şam yeməyi üçün masa hazırlamaq idi. günortadan sonra qalan onunku idi. Bu gündəlik prioritetləri barədə bir neçə ailə arqumentlər var idi ki, nəzərdə.

Nine yaşlı Jacob, onun məktəb bag açıldığı onun mum üçün qısa bir zaman üçün oxu, sonra 30 dəqiqə layihələr üzərində işləyir, günorta çay ibarət bir günorta cədvəli idi. Sonra o, öz dostları ilə oynamışdır.

4. Minimise distractions.


Sizin uşaqlar televiziya, internet, dostlar, telefon, üzgüçülük hovuzu, Motosiklet bildirin, və onlar müvafiq araşdırmalar etdikdən sonra hər hansı digər distractions onlara mövcud olacaq.

5. İzlə.


Valideynlər uşaqların tədqiqatlar cəlb olmalıdır. Uşaq həyata nə xahiş, və gözdən keçirin. Layihələr üçün, tənqid çəkinin lakin təkliflər etmək üçün onların icazə xahiş edirik. Better hələ, sizin uşaq onun iş nə düşünür soruşurlar. Imtahan öyrənilməsi üçün bir neçə suallar və cavablar yazmaq üçün ona soruşaraq uşağınızın iş kömək xüsusilə faydalı ola bilər. Sonra ona test edə bilərsiniz. quizzing bir fun oyun olmaq, həmçinin təlim prosesinə cəlb etmək üçün imkan ola bilər.

6. Yaxşı öz vaxt idarə et.


Yaxşı iş vərdişləri öyrənmək üçün uşaq üçün ən güclü yollarından biri də vaxt istifadə görməkdir. Bir şəxs kimi özünüzü inkişaf (daha çox televiziya staring), uşaq öyrənmək və öyrənmək, və uşaq təhsil seçim təsir edəcək əhəmiyyətli olanın sizin modelləşdirmə dəyər ki, tanımaq olacaq.


No comments:

Post a Comment